teniu ganes de tornar a l'escola?

Powered By Blogger

domingo, 17 de octubre de 2010

Els castellers!!

hola ara us explicare que son els castellers : els castellers son unes figures humanes que es pugen un demunt de l'altre ,com mes gran es de agantar mes de pes, i el mes petits pujen molt mes amunt.Tambè els castellers son una cultura catalana .Les figures tambè els hi posen noms com els pilar, el 3 de nou ...ara us ensenyare un tres de nou:
aquest tres de nou es dels castellers de Vilafranca ,son els millors de totes les colles castelleres.
I tambè us ensenyare un pilar de 8 dels castellers de vilafranca:
els mes petits els hi diuen pom de dalt ,perque sempre en son qutre: l'enxaneta, l'equtxador i els dossos els mes grans de tot el pom de dalt.A hi tambe porten un casc protector tot quatre,l'enxanets fa l'aleta hi es quan es considera que està carregat,ara hus els ensenyare el pom de dalt quan està fent l'aleta :
pom de dalt dels castellers de Badalona.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

QUIN ES MILLOR EL BARÇA O AL MADRID